Στην περίπτωση που παραλάβετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας ενημερώνοντάς μας. Θα αναλάβουμε να αντικαταστήσουμε το προϊόν χωρίς επιπλέον χρέωση. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, κατόπιν συνεννόησης μπορούμε να αντικαταστήσουμε το ελαττωματικό προιον με άλλο ίσης αξίας, ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας.
Στείλτε μας email στο philokalia@philokalia.gr με θέμα “Ελαττωματικό προϊόν” αναφέροντας το πρόβλημα, το ονοματεπώνυμό σας και τον αριθμό της παραγγελίας σας.
Πολιτική Ακύρωσης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία πριν φύγει το προϊόν από την εταιρεία. Δίνεται η δυνατότητα μέσα από την διαχείριση των παραγγελιών να γίνει ακύρωση της παραγγελίας του, εφόσον αυτή δεν έχει προχωρήσει σε στάδιο αποστολής.
Πολιτική Υπαναχώρησης
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολόγητα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος σύμφωνα με τον Ν.2551/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Επιστροφή Χρημάτων
Η επιστροφή χρήματων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή, δηλαδή αν μια συναλλαγή έχει πραγματοποιηθεί μέσω κάρτας, τότε και η επιστροφή θα πραγματοποιηθεί στην κάρτα του πελάτη.